2.6.2011

Ledin päivä

Ledillä oli tänään hauska päivä. Ensiksi se pääsi painimaan penturiehaan Kaarinan Koirakeskukseen ja sitten ATT:n epiksiin turisteilemaan ja pentupainimaan!

Kaarinassa oli monen moista tallustelijaa... Sitä on jotenkin niin tottunut, että koiratapahtumissa on ihmisiä, jotka ymmärtää koiria ja tuolla oli paljon ihmisiä, jotka ei ymmärtänyt... Meinasi mulla jo mennä hermot, mutta olin hiljaa!

Yksi perhe oli aivan tyrmistynyt kun Ledi PURI heidän mäykkypentua! Pentu Mäykkynen oli kyllä ihan mukana leikissä... Sitten koko perhe yritti töniä ja häätää Lediä tappamasta heidän pentua. Ja aina kun mä sain johdateltua Ledin muihin leikkeihin niin se mäykky tuli kähjäämään Lediä takas leikkiin. Se on ehkä sittenkin ihan normaalia, että pennut puree toisiaan.

Joku lapsi komenteli vihasena Lediä, joka rimpuili mun sylissä, että "Nyt rauhotu Ledi, RAUHOTU!" Eikä se rauhottunut, ihme... Onneksi toi ei lapsista ole moksiskaan, puree vaan niitä innolla...

Saman ikästä tolleria yritettiin luoksetuloharjotuksessa istuttaa sieltä kaukaa omistajan toimesta. Kyllähän sen nyt täytyy istua, kun se osaa istua ja mä huudan täältä 10m päästä... No osaahan pennut nyt heti kaukokäskytkin jos istua kerran osaavat. Eikä pentu edes tullut luokse vaan karkasi toisten pentujen luo. Vaikka omistaja niin kovasti käskytti... Tässä kohdassa mä olin salaa ylpeä, kun Led maltto unohtaa muut ja oikeasti syöksyi luokse. Mä tosin myös tein osani ja lelulla sen verta riekutin, että huomio oikeasti oli minussa eikä muissa.

ATT:n kentällä Led sai sitten painia mm. Nasu the Pihakoira -pennun kanssa. Niillä oli aika meno. Mutta ei tullut ruumiita, vaikka ne PURI toisiaan. Ja Kami & Led on molemmat edelleen hengissä vaikka meno välillä näyttää tältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti