4.12.2008

Hei olen Maija, minulla on blogiaddiktio


Perhana kun tulee liiaksi luettua muiden blogeja (varsinkin pentujen) ja sitten tulee huono omatunto oman treenaamisen vähyydestä.
Agilitya ei olla Janitan viime treenien jälkeen harjoteltu kuin puiden kiertona. Lauantaina siihen tullee muutos, kun ajattelin heti aamusta mennä hallille vähän treenailemaan jotain omia. Kun toisten pennut osaa jo kontaktitkin! Ja Kami on vaan Hä?
Tokoilua on tehty lähinnä vaan sisällä, kun ulkona on niiin märkää ja pimeää. Muutaman onnistuneen luoksetulon tossa viimeviikonloppuna ulkona sain tehtyä: Kami tuli reippaasti, muttei törmännyt mua kumoon. Jee! Mutta toisten pennut osaa seuratakin niin hienosti, Kami ainoastaan namikädessä kiinni.
No hakutreeneistä ei sentään ole tällä hetkellä stressiä, kun rullailmaisua on kotona treenailtu ja Kami tuo rullan kyllä kauniisti käteen asti. Ainoastaan välillä sitä pitää viskoa tai natustella... Saas nähdä miten käy jos yrittää treenata ulkona samaa.
Mulle pitäisi varmaan laittaa esto toisten blogeihin, mä olen addikti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti