21.8.2013

Aksaa ja mejää

Edelleen ollaan käyty 1-2 kertaa viikossa aksaamassa ja pojat tuntuu voivan hyvin :) Treenit on pyritty pitämään kyllä lyhyenä. Lauantaina kävin itekseni hallilla tekemässä Ledille vaikeita juttuja, lähinnä viskileikkausta ja vinoja hyppyjä sekä keppejä kovasta vauhdista. Kami teki samoja treenejä ja molemmat veti kivasti.

Lauantai-iltana vedin molemmille verijäljet lähimetsään, pituus varmaan 600 metrin kieppeillä. Sunnuntaina aamupäivällä sitten ajettiin jäljet. Ledi meni tavoilleen uskollisena hyvin hyvin tarkasti ja sopivaa kävelyvauhtia. Oikein hyvä! :) Kami puolestaan, huoh. Mä en tajua, miten se kokeessa meni niin hienosti, kun treenit ennen ja jälkeen koetta on kaikki olleet kauheeta vouhkaamista ja pyörimistä. Nytkin vedettiin kauheella idiotismilla vaan kauheeta vauhtia sinne tänne... Kyllähän se koko jäljen lopulta ajaa, mutta ympyröitä siihen lisätään aika reilusti. Ohjaaja oli jäljen jälkeen kirkkaan punainen ja läpimärkä hiestä ja sateen kastelemien ryteikköjen läpäisyistä. Mä melkein luulen, että Kami vetää läpi jokaisen ryteikön (jotka ei siis kuulu jälkeen) ihan vaan kettuillakseen mulle...

Ja eilen taas aksaa. Kami teki saman radan kuin mun treeniryhmä. Päällejuoksussa taas vähän neuvoteltiin, että saako siivekettä töniä vai ei... Ei taidettu kyllä lopultakaan ihan yhteisymmärrykseen päästä. Kuten ei tässä asiassa koskaan ennenkään Kamin uran aikana... Ledi veti Tiinan tekemää kimuranttia rataa:
Ja aika näppärästi muuten vetikin! Ohjaaja vaan alko olla aika puhki ja muisti pätki, joten vähän tuli kaarratusta jossain kohdin... Kohta 4-7 oli mun suosikki, kun uskalsin tehdä vitosella päällejuoksun ja kutosen poispäinkäännöksellä! Poispäinkäännökset ei ole mulle sitä peruskauraa, mutta näytti toimivan, kivaa! :) Kepeille tultiin vauhdilla ja otin itse etäisyyttä liikkumalla suoraan hypyn 16 taakse pakkovalssiin, muttei tullut yhtään keppivirheitäkään. Hyvä Leps!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti