24.11.2014

Aksakisoissa lainakoiralla

Jiihaa, olin eilen TSAU:n kisoissa lainakelpie-Armaksen kanssa, kolme starttia silkkaa hauskuutta! Vähän jännitti, että tuleeko hommasta yhtään mitään, kun kuluvan vuoden aikana olen kahdesti treenannut Armaksen kanssa ja siinä on ollet mun koko vuoden agilityt. Mutta aika hyvin mä pysyin kartalla! Kahdella ekalla radalla puomi katkaisi oman rytmin ja hyllyksihän se heti lipsahti. Kolmas rata oli hyppäri ja vissiin sekä koirasta, että ohjaajasta oli jo paras terä poissa, kun lähti ihan lapasesta :D Armas vaan sinkoili ja huusi mulle, kun olin koko ajan myöhässä... Mutta hitokseen kivaa oli kyllä joka radalla ja Armas on loistava kisakaveri!

Eka rata
Toka rata
Kolmas rata

Kamilla on vasemmassa etutassussaan nyt jotain kiusaa :( Pari viikkoa sitten huomasin ensiksi isossa anturassa viirun, josta iho kulunut pois. Pari päivää myöhemmin alkoi märkiminen kahden anturan välistä ja se jatkuu edelleen. Kipeän oloinen tassu ei onneksi ole. Mennään tänään käymään eläinlääkärillä, katsotaan löytyiskö sieltä jotain ideaa mistä on kyse ja mikä auttaisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti