17.5.2008

Kirkkonummen kisat 17.5.2008


Tänään kisailtiin Kirkkonummella kaksi starttia.


Eka meni ihan hyvin. Semmosta perus Retu-meininkiä eli niin reipasta menoa kun nyt kisoissa voi olla ja A:lta hirmuloikka, mutta kontaktiin koskien eli virhettä ei tullut. Tulokseksi 0-rata, aika -3,53 ja sijoitus 8.


Toka rata menikin sitten ihan löpinäksi, videolta kun sitä katsoo niin ei voi kuin nauraa... Heti tokan hypyn jälkeen kun yritän valssilla saada koiran putkeen, karkaa se hetkeksi mun selän taakse. Putken jälkeen oli hyppy, jonka Retu kyllä hyppäs, mutta mä olin näkevinäni että se tulee mun perässä ohi ja rupean etsimään sitä vasemmalta puoleltani vaikka se kiltisti hyppää oikella olevaa hyppyä. Koira on hukattu siis jo kahdesti viiden esteen aikana, mutta yhtään virhettä ei vielä plakkarissa. Kepit meni vähän jähmeästi ja samoin seuraavat esteet, kun Retu hermostuu mun hermostumisista. Sitten tuli taas se sama alun putki ja hyppy ja nyt Retu tuli oikeasti mun perässä esteen ohi ja katoaa kolmannen kerran mun selän taa. Siinä se sitten hyppäsi hypyn väärin päin ja hylsy tuli. Kuinka voi ihminen aina parin esteen jälkeen hukata koiran ja pyöriä ympäri, että missäs se nyt on... :-)


Että semmosia... Nyt taidetaan pitää kisataukoa agirotuun asti eli treenaillaan vaan ja sitten agirodun jälkeen jäänee kokonaan viralliset kisat pois Retun kohdalta.


Keskiviikkona oli ATT:n kesäkauden avajaiskisat ja siellä hajosi rata kanssa niin käsiin kun vaan olla ja voi, koira koko ajan menossa väärään suuntaan. Johtuikohan sitten myöhäisestä ajankohdasta vai mistä, mutta väliin olisi voinut sen radan jättää kokonaan...  


  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti