6.7.2009

Agirotu


Viikonloppu hujahti Nastolassa Agirodun merkeissä. Kyllä oli taas kiva reissu!


Lauantaina olin jokusen tunnin katselemassa kisoja ja seurustelemassa tuttujen kanssa. Kami oli mukana vaan hengailemassa, kun sille ei lauantaina ollut kisoja tarjolla. Kova on alaikäisen kohtalo. No onneksi rapsuttelijoita riitti ja välillä koiraleikkikavereita niin hyvinhän se viihtyi. Pienen pientä sheltin(?) pentuakin Kami leikitti: Kami makasi sammakkona maassa ja antoi pennun hyökkiä ja näykkiä naamaa :) Välillä vähän tassulla huitoi pentua ja toinen kävi varpaaseen kiinni... Oli se hurja pentu kun uskalsi kymmenen kertaa isompaa kaveria niin kiusata =)


Sunnuntaina pääsi Kamikin sitten radalle. Aamupäivällä oli Open Class -kisa, jossa oli sopivasti ikärajana 15 kk. Mun jännitys lähenteli jo kunnon paniikkia, kun oli niin paljon porukkaa katsomassa juuri Kamia. No sain mä vissiin itseni radalla kokoon, kun hieno rata saatiin tehtyä. Yksi rima tuli alas, mutta muuten oikein mallikas. Muutama valssi vaihtui takaaleikkaukseksi, kun koira menikin taas paljon kovempaa kuin oli kuvitellut... Ja kepeille Kami haki sisään todella hienosti, vaikka mä olin metrejä jäljessä vaan huutelemassa että "kepit kepit kepit". Oikein oikein tyytyväinen kyllä olin pikkukoiran suoritukseen! Sijoitus taisi olla 13. noin sadan koirakon joukossa. Eka vitosen saanut siis. Nollalla olisi päässyt kakkoseksi... No joo, turha jossitella, kyllähän jokainen aina voittais JOS tekis nollan ja JOS olis nopein aika.


Illan suussa kisattiin sitten vielä alo maxi joukkuekisassa. "Kaheleihin Kaahottajiin" kuului Kami, Lahja, Kiista ja Heili, Kamin haaremi siis. Eeva oli tehnyt oikein kivan ja mölliluokaksi aika mutkikkaan radan. Hyvä niin, mua vähän arveluttaisi ajatus päästää Kami paahtamaan "suoraa täysii". Kami siis aloitti joukkueen suorituksen. Kolme valssia vaihtui taas takaaleikkauksiksi ja vähän oli ehkä vähemmän hallittua menoa kuin aiemmalla radalla (tämän otin jo rennommin), mutta virheitä ei tullut kuin viimeiseltä hypyltä rima alas. Painoinkohan mä siinä vaiheessa jo menemään nollan kiilto silmissä? Kiistalla tuli kanssa yksi rima alas, Lahja taisi tehdä nollan ja Heilille tuli pari kieltoa, kun totuttua jäykempi pussi oli vähän jänskä. Mutta kisan voittohan tälläkin suorituksella saatiin!! Kyllä me sitten vaan oltiin hyviä!




Oli se vaan kiva viikonloppu! Ja Kamin suorituksiin olen ylen tyytyväinen. Kova hälinäkään ei koiraa kiusannut, siellä se makoili maassa tahi kerjäsi rapsutuksia millon keneltäkin... Kiitos kaikille "kisaseuralaisille" tsempityksistä, hyvästä palautteesta ja nauruista!


Tapsan/Erjan ottamat videot meidän suorituksista: Open Class ja joukkuerata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti