11.11.2009

Aksaa ilman terapiantarvetta!


Eilen meni taas treenit huomattavasti paremmin ja tulipahan koettua jonkinlainen ahaa-elämyskin! Mä en ole oikeesti taas vähään aikaan edes muistanut mistä agilityssä on kysymys. Mä olen vaan huitassut Kamin aina seuraavan esteen suuntaan ja se on huitassut menemään... Mutta nyt kun oikeesti keskittyi kääntämään koiraa ennen estettä ja ohjaamaan niin sehän hyppäsi huomattavasti hallitummin! Mikä ihme aivokuolema mua taas on vaivannut?! Toki muutamia rimoja tuli taas alas, mutta suurin osa taisi olla niitä, että huusin "Kami" just hypyllä ja Kamihan kääntyy katsomaan... Eli itseäni saan osalta syyttää, mutta toisaalta kyllä koiran pitäisi keskittyä hyppäämään oikein mun häsäyksistä huolimattakin eli molemmissa parantamisen varaa... Vielä kun joskus ehtisi itsenäisestikin treenaamaan, että pääsisi keskittymään niihin hypyihin...


Ensiksi mentiin taas tuttuun tapaan kisameiningillä. Tällä kertaa osasin kuitenkin ottaa ihan rauhassa ja rata meni kohtalaisen hyvin.


Toinen rata meni ensiksi vähän heikommin, mutta tokalla kierroksella rupesin oikeasti kääntämään sitä koiraa niin johan alkoi sujua! Ei se Tapsa taida turhaan aina kiekua, että tee töitä ;) Mutta jos ei tajuu, miten tehdä töitä...


Kaiken kaikkiaan kivat treenit. Osallistujiakin oli inhimillinen määrä eli kuusi, joten ehti hyvin treenaamaan ilman panikointia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti