7.3.2011

Lauma

Mulla on taas kelpielauma... Lyhyesti: Katja lähti astuttamaan Hinkua ja Huuman (9 kk) piti mennä Mäntysaloille hoitoon. Pinko oli joku päivä niiskutellut ja pelättiin, että sillä on kennelyskä tai jotain ja varoiksi sitten Huuma ja Nalli tuli mulle hoitoon. Huuma siksi, ettei vaan tartuttaisi Hinkua, joka toivottavasti tiinehtyy ja Nalli sydänhäikkänsä takia.

Eilen sain koiruudet illalla ja vilkasti oli. Yöllä vasta vilkasta olikin kun pentuperhana on vissiin tottunut nukkumaan vaan kainalossa ja meillä sillä ei ole pääsyä edes makkariin. Se ravasi ja ravasi ympäri kämppää ja välillä vikisi. Hetkeksi se jo nukahtikin ja sitten taas jatkoi... Kahden aikaan mä vaihdoin oman petini olohuoneen sohvalle ja pennulle pedin sohvan viereen ja vihdoin se nukahti.

Parin tunnin päästä Kami-hömelö meinasi vaihtaa nukkumapaikkaansa ja eikös tytöt innostunut: leikitään! Pienellä perkeleellä rauhottuivat onneksi taas uneen. Mutta vähiin jäi kyllä mun unet.

Harmillisesti meidän toimisto jälleen tällä viikolla muuttaa ja se tietää mulle aikamoista työstressiä, joten sen puoleen tuli hoidokit huonoon aikaan. Saas nähdä kuinka hilpee mä olen loppuviikosta, jos yörumba ei rauhotu...

Ja Kamia taas ahistaa kun Huumaa tai Nallia komennetaan, se luikkii johonkin jemmaan. Muuten se on tuttu "lempeä jättiläinen", joka vaan heiluttelee häntää ja antaa Humpan ja Nallin leikkiä sillä miten tykkäävät..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti