21.2.2008

Mä osaan liikkua!


Eilen oli tosi kivat treenit! Rata oli todella mun mieleen, juuri sopivan haasteellinen meille. Yksi kohta siinä oli semmonen, mitä luulin että joudutaan tahkomaan aamuyöhön asti, mutta se menikin ilman mitään ongelmia! Kyseessä siis melko suora putki puomin ali ja kun koira on mennyt putkeen, täytyy itse lähteä juoksemaan pois päin putken sisäänmenolta, että ehtii puomin toiselle puolen taas koiraa kutsumaan. Mä olin ihan varma, että Retu kääntyy putkesta takaisin ulos, kun kuulee mun juoksevan karkuun, mutta sehän solahti läpi ihan suvereenisti, jes! Ja yhdessä kohtaa rataa mä osasin liikkua takaperin. Ainakin mä luulen niin... Suunnittelin nimittäin liikkuvani takaperin, mutta enhän mä enää radan suoritettuani muista mitä mä siellä loppujen lopuksi olen tehnyt.

Me päästiin Retun kanssa mukaan myös ATT:n SM-treeniryhmään! Eli ensi kuusta alkaen on joka toinen viikko lisätreenit. Kai se sitten täytyy tosissaan ruveta tähtäämään SM-kisoihin ja yrittää saada se simpuran tuplanolla jostain kisoista... Harmittavan monet lähiseudun kisat vaan jää keväällä väliin muiden menojen takia. Täytyy sitten yrittää jostain kauempaa niitä nollia kerätä.

Muista kuulumisista vielä sen verran, että luette parhaillaan ATT:n uusien kotisivujen PÄÄTOIMITTAJAN tekstiä. Uusia sivuja ei ole vielä lanseerattu, niitä täytyy vielä vähän kehitellä, mutta jahka ne julkaistaan niin sitten mä olen päätoimittaja ;-) Mä alkujaan lupauduin sivujen päivittäjäksi (mua ärsyttää kaikki vanhentuneet tiedot missä tahansa webbisivuilla), mutta jotenkin mun tehtävänkuvaksi sitten tulikin päätoimittaja. No kaipa mä siitä kunnialla (ja muiden avustuksella) selviän.

*Edit* Pitipä vielään kertoa uudesta "harrastuksestamme". Ostin tässä hetki sitten nimittäin naksuttimen ja nyt on iltaisin kuulunut iloinen click click meiltä ja koira rohmuaa nameja. Aika hyvin Retu on jo tajunnut naksun idean ja ylipäätään sen hienon aatteen, että se yrittää tarjota tekemistä sen sijaan, että vaan istuu ja vinkuu, kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Harmi vaan, että jo opittujen toimintojen tilallekin se nyt tarjoaa jotain muuta... Treenailin nimittäin eilen ja edellisiltana kotona kosketusalustaa naksun kanssa, jotta saan samalla sitä naksua vahvistettua koiralle. Tulos: sen sijaan että koiraa juoksee koskettamaan tassulla alustaa, se tuo sen joka kerta mulle... Ollaan vissiin liikaa kanssa palkattu tavaroiden tuomisesta. Ja kun se kerran keksi, että se alusta tuodaan mulle, se tuo sen koko ajan vaikkei siitä palkkaa saakkaan. Voi valopää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti