24.2.2008

Nyt peukkuja pystyyn!


Voi kamala, mä olen jättänyt tänään tarjouksen talosta! Enpä olisi eilen moista uskonut...

Tänään oli näyttö yhdestä talosta Askaisissa ja siellä oli porukkaa kuin sieniä sateella. L on edelleen siellä Puolassa, mutta päätti luottaa mun arvostelukykyyn ja mä jätin talosta tarjouksen. Kaksi kirjallista tarjousta talosta oli jo ennen mua jätetty ja joku vielä ehkä tulossa. Huomenna selviää meneekö meidän tarjous läpi vai tarjosko joku enemmän. Pahaan pelkään että siitä on enemmänkin tarjottu. Se oli vaan talona jotenkin niiiin mun makuun. Kaikki huoneet kohdallaan (kodinhoitohuone uloskäynnillä, mun ehdoton suosikki!), ei tarvitse mitään isoa remppaa, iso tontti jne. Voi kamala kun jännittää.

Eilen kävin Retun kanssa ATT:n lauantaitreeneissä. Arja piti kivat putkitreenit, mukana oli yksi tosi haastava kohta, jota sitten yritettiin vähän eri tavoilla veivata. Kivaa oli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti