29.5.2010

Rauman kisat


Tänään oli kaksi starttia Raumalla. Viime kisoista on about 1,5 kk, mutta yhtään ei ollut meno parantunut... Treeneissä on viime aikoina sujunut tosi kivasti, mutta noi ulkokisat saa näköjään kelpin vähän hulvattomalle tuulelle... No tuskin kisatauko siihen auttaakaan, vaan lisää kokemusta ulkokisoista!


Eka rata oli Rauno Virran käsialaa. Kami sinkoili ihan omiin suuntiinsa... Oliko mun ohajus todella niin huonoa ja mä vaan kuvittelen, että koira oli päätön vai arpooko se tosiaan ihan ittekseen, että "tonne mä meen!"? Saldoksi tuli loppujen lopuksi vain vitonen. Mä itseasiassa luulin, että kyseessä on hylsy, kun Kami hyppää 11b hypyn ennen 11a:ta, mutta onko tosiaan niin, että koska kyseessä on sarjaeste ja suoritan sen virheen jälkeen vielä kokonaan, niin kyseessä ei ole hylsy vaan vitonen?! Joku sääntöjä tunteva voisi vahvistaa mun luulon. 11b:n vieressä Kami muuten tekee loikan, kun käskytän hyppy vaikka mitään hyppyä ei edessä olekkaan... Pitäiskö kuitenkin koiran hakea hyppy ja hypätä se, eikä vain hypätä ilmaan, kun käskytetään hyppy...



Toka rata (by Heidi Viitaniemi) oli kostealla liukkaalla nurmikentällä. Liekö sitten alustasta vai mistä, mutta kaksi ekaa rimaa tuli heti alas... Huuto Keinulla Kami vaan tipahti kesken kaiken mahalleen maahan ja  kolautti leukansa keinuun. Otin keinun uudestaan ja siitä siis hylsy. A:n ja pituuden jälkeen koira ei irronnut hypylle ja putken ja puomin väliseltä hypyltä taas rima alas, se oli kyllä ihan koiran kaahotuksen syytä! Jos jotain hyvää tahtoo etsiä, niin Kami pysähtyi hienosti puomin ylösmenolle ja odotti lupaa jatkaa!


 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti